https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور در اسپانیا

تاریخ ثبت : 05 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور در اسپانیا
حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور در اسپانیا حضور ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور در اسپانیا

با حضور نمایندگان شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی فعال، نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه گردشگری فیتور سال جدید میلادی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

عبدالرضا اسلامی، معاون گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصریح کرد: سی ‌و نهمین نمایشگاه فیتور، از ۲۷ دی تا یکم بهمن ۹۶ در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد که این نمایشگاه یکی از بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های حوزه گردشگری است و تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری خواهد داشت. وی ادامه داد: بیش از ۹ هزار شرکت گردشگری از ۱۶۰ کشور در این نمایشگاه شرکت می کنند که غرفه ایران، در ۳۰۴ متر مربع در این نمایشگاه جانمایی شده است؛ همچنین علاوه بر حوزه گردشگری سلامت و تکنیکال گردشگری، حوزه جدید فستیوال هم به صورت تخصصی در این نمایشگاه مطرح خواهد شد. غرفه ایران با ترکیبی از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده که غذاهای سنتی، لباس‌های محلی و ورک شاپ صنایع‌دستی، در شب ایرانی این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

اسلامی افزود: با توجه به اینکه ما برای معرفی مقاصد جدید گردشگری در کشور تلاش می‌کنیم، حضور استان‌های مختلف و شرکت ها در نمایشگاه فیتور سال 2018، بسیار امیدوار کننده خواهد بود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi