https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رالی گردشگری حرم تا حرم

تاریخ ثبت : 12 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رالی گردشگری حرم تا حرم
رالی گردشگری حرم تا حرم رالی گردشگری حرم تا حرم

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، از برگزاری رالی گردشگری خانوادگی حرم تا حرم خبر داد. این رالی گردشگری از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه ۹۶ در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام حسین (ع) انجام خواهد پذیرفت.

وی با اعلام این خبر افزود: این رالی برای نخستین بار است که پس از پیروزی انقلاب ایران در مسیر زیارتی و سیاحتی ایران و عراق برگزار ‌می‌شود. همچنین، مونسان با اشاره به اهمیت مسیر مشهد تا کربلا در صنعت گردشگری و تبادلات تجاری دو کشور گفت: در این رالی، معرفی جاذبه‌های سیاحتی موجود در مسیر و نگاه کار‌شناسانه در حوزه آموزش ایمنی جاده‌ای، مورد توجه و تأکید قرار خواهد گرفت و اهدافی نظیر: سنجش و ارتقای استقامت رانندگان در طول مسابقه با کنترل دقیق و حرفه‌ای، جهت‌یابی، آموزش رانندگی صحیح با اجرای تمام قوانین و نیز آشنایی با فرهنگ و رسوم مردم بومی، دنبال خواهد شد.

مونسان با بیان اینکه رالی حرم تا حرم با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می‌شود، یادآور شد: این رالی، ۴ اسفند، با مشارکت ۵۰ دستگاه خودرو از حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد آغاز و پس از طی حدود ۲ هزار کیلومتر با عبور از شهرهای سمنان، بروجرد، ایلام و مهران، در تاریخ ۷ اسفند، در کربلا، مقابل حرم مطهر امام حسین (ع) به پایان می‌رسد؛ از این رو، علاقه‌مندان به شرکت در این رالی می‌توانند تا ۲۰ بهمن ۹۶ با مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به آدرس www.taci.ir  ثبتنام کنند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi