https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه

تاریخ ثبت : 16 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  لغو ویزای گروهی ایران و روسیه
لغو ویزای گروهی ایران و روسیه لغو ویزای گروهی ایران و روسیه

لیلا اژدری، سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، با معرفی کشورهایی که پیشنهاد لغو روادید با آنان در حال پیگیری است، از به نتیجه رسیدن طرح لغو روادید گروهی بین کشور ایران و روسیه در نخستین ماه‌های سال ۲۰۱۸ خبر داد.

وی افزود: ویزا به امور خارجه مرتبط می شود و سیاست کشور ایران این است که برای احترام به شهروندان ایرانی و دولت جمهوری اسلامی، لغو ویزا دو طرفه باشد؛ هرچند که در بخش گردشگری معتقدیم اگر ویزا یک ‌طرفه لغو شود، بیشتر به نفع کشور و صنعت گردشگری است؛ همانطور که بعد از لغو یک ‌طرفه ویزا از سوی ایران برای جمهوری آذربایجان، تعداد کثیری گردشگر آذربایجانی به ایران سفر کردند. به هر حال درباره موضوع‌ ویزا، سیاست های وزارت امور خارجه و دولت، به عنوان تصمیم‌گیرنده های نهایی و مسئولین مستقیم، اهمیت دارد و همچنین نسبت به پیشنهادهای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اولویت است و از این رو ما پیشنهاداتمان را به وزارت خارجه ارائه می‌کنیم.

اژدری تصریح کرد: ما با وزارت خارجه درباره ویزا جلسه داشته‌ایم و درباره روسیه هم پیشنهاد لغو ویزای دو طرفه داده شده که اقدامات نهایی آن در حال انجام است و در این راستا، گردشگران روس و ایرانی خواهند توانست در قالب گروه‌های ۱۵ نفره و بدون نیاز به ویزا، به شکل مانیفستی از طریق آژانس‌هایی که از سوی دو کشور معرفی می‌شوند، به ایران و روسیه سفر کنند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi