https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری نخستین همایش ملی با عنوان یزد، میراث جهانی

تاریخ ثبت : 19 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری نخستین همایش ملی با عنوان یزد، میراث جهانی
برگزاری نخستین همایش ملی با عنوان یزد، میراث جهانی برگزاری نخستین همایش ملی با عنوان یزد، میراث جهانی

بزودی نخستین همایش ملی «یزد، میراث جهانی؛ فرصت‌ها و ایده‌های توسعه با رویکرد گردشگری» برگزار خواهد شد.

محمد رضا احمد زاده، دبیر این همایش ملی به اهمیت ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اشاره کرد و افزود: تلاش برای ارتقا یافتن یزد در زمینه گردشگری، یک وظیفه همگانی است؛ لذا دانشگاه آزاد اسلامی یزد در زمینه معرفی فرصت‌های ایجاد شده در این حوزه، این همایش را در روزهای نهم و دهم اسفند 96 برگزار خواهد کرد.

همچنین وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از پتانسیل‌های گردشگری یزد، تصریح کرد: این همایش در محورهای گوناگونی برگزار خواهد شد و مواردی همانند: گردشگری و فرهنگ؛ گردشگری و سلامت؛ مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر عناصر اقتصاد مقاومتی؛ نساجی، هنر و معماری در گردشگری؛ طبیعت گردی و اکوتوریسم؛ مهندسی گردشگری و کارآفرینی در گردشگری از جمله محورهای مهم به شمار می آیند.

احمد زاده بیان کرد: یکی از برنامه‌های همایش مذکور، ارائه مقالات برگزیده‌ ارسال شده به همایش است که علاقمندان به ارسال مقاله می توانند تا 5 بهمن، اقدامات لازم را در این باره انجام دهند. همچنین علاوه بر سخنرانی‌های کلیدی و ارائه مقالات، در حاشیه‌ همایش، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه ایده‌ها و مسابقه عکاسی نیز برگزار خواهد شد.

مسعود طوفان، دبیر کمیته اطلاع رسانی نخستین همایش ملی "یزد، میراث جهانی" عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه همایش، به آدرس http://yazd96.iauyazd.ac.ir  مراجعه نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi