https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رونمایی از اپلیکیشن جامع گردشگری کیش

تاریخ ثبت : 23 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رونمایی از اپلیکیشن جامع گردشگری کیش
رونمایی از اپلیکیشن جامع گردشگری کیش رونمایی از اپلیکیشن جامع گردشگری کیش

از اپلیکیشن جامع گردشگری جزیره کیش، تحت عنوان «آی کیش» رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از اپلیکیشن گردشگری کیش، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد کیش با تبیین هدف گذاری های انجام شده در جهت تسریع و تسهیل دسترسی به امکانات و خدمات برای گردشگران و شهروندان تصریح کرد: این اپلیکیشن گامی در جهت تامین رفاه گردشگران است تا باعث افزایش رضایتمندی آنان شود.

امیر سوداگران در تشریح امکانات این اپلیکیشن گفت: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی کیش، مهمترین شاخصه این نرم افزار است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره برداری است. همچنین، افراد می توانند با استفاده از این اپلیکیشن از جدیدترین اطلاعات رستوران ها، مراکز تفریحی، هتل ها و جاذبه ها به صورت دسته بندی شده مطلع شوند.

سوداگران با اشاره به ضریب امنیتی بالای اپلیکیشن «آی کیش» افزود: امکان مسیریابی، خرید آنلاین بلیط برای مراکز تفریحی و پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر، ارائه فهرست تخفیف ها به تفکیک نوع کالا، گزارش وضعیت جوی کیش، ثبت نظرات کاربران و... از دیگر مزیت های این اپلیکیشن است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد بیان کرد: گردشگران در بدو ورود به فرودگاه و بندر کیش می توانند این نرم افزار را دریافت کنند. همچنین وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرم افزار آی کیش، به زبان فارسی در دسترس همگان است، افزود: در تلاشیم تا قبل از نوروز 97، این سامانه به دو زبان انگلیسی و عربی ارتقا یابد و قابلیت های دیگری هم به آن افزوده شود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi