https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

صنایع‌ دستی ایران در نمایشگاه «گیفت شو» ژاپن

تاریخ ثبت : 27 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  صنایع‌ دستی ایران در نمایشگاه «گیفت شو» ژاپن
صنایع‌ دستی ایران در نمایشگاه «گیفت شو» ژاپن صنایع‌ دستی ایران در نمایشگاه «گیفت شو» ژاپن

برگزاری نمایشگاه «گیفت‌ شو» یا  نمایش «هدیه» ژاپن در حالی برگزار خواهد شد که هنرمندان صنایع‌دستی ایران برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه در دو هفته متوالی در خلیج توکیو برگزار خواهد شد که عملکرد این نمایشگاه تحت عناوین: زندگی و طراحی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، لوازم التحریر، مد و زیبایی و... خواهد بود. در این راستا، سال ۲۰۱۸، چهل و دومین سال برگزاری این نمایشگاه خواهد بود؛ نمایشگاهی که به عنوان بهترین دروازه برای ورود به بازار هدیه ژاپن شناخته می شود.

سید عباسعلی امامیه، نماینده اطلاع ‌رسانی گردشگری ایران در ژاپن بیان کرد: غرفه ایران با فضایی ۵۴ متری، دستاوردهای هنرمندان ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت. 11 نفر از هنرمندان ایرانی برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که دلیل حضورشان، بیشتر برای پیدا کردن شریکی تجاری در نمایشگاه است؛ چرا که ماهیت برپایی این نمایشگاه، فروش اجناس نیست و تمرکز اصلی بر روی ایجاد ارتباط بین شرکای تجاری است. از این رو در هفته دوم مراسم، ایران برای اولین بار به صورت متمرکز و با همکاری نمایندگی اطلاع‌رسانی گردشگری حضور پیدا خواهد کرد.

امامیه به اهمیت حضور نمایندگان ایران در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اگر کشور ایران به شرکت در بازار ژاپن تمایل داشته باشد، این نمایشگاه یکی از راه‌های ورودی می باشد که البته کافی نیست و باید کالاهای ایرانی بتوانند در زمینه های کیفی و کمی با کالاهای دیگر رقابت داشته باشند؛ از این روست که اگر بخواهیم در بازارهای جهانی نقش بسزایی داشته باشیم، می‌بایست از کیفیت محصولات رقبا آگاه شده و با نمونه‌های داخلی، آن ها را مقایسه کنیم.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi