https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران

تاریخ ثبت : 28 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران

محمد محب‌ خدایی، معاون گردشگری، با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اظهار داشت: بیش از 400 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی در 14 سالن، توانمندی‌های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 15 درصدی آن ها هستیم. این نمایشگاه گردشگری با تغییرات اجرایی و با اهدافی نظیر معرفی ظرفیت و برنامه‌های نوروزی استان‌ها، از 3 تا 6 بهمن ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

محب خدایی تصریح کرد: 48 شرکت گردشگری الکترونیک در این نمایشگاه بین المللی حضور دارند؛ معرفی اقوام و آیین‌ها، طبیعت‌گردی، بوم‌گردی و گردشگری سلامت نیز از دیگر بخش‌های نمایشگاه است. همچنین برای معرفی تأسیسات هتلداری و تجهیزات هتل، فروش آنلاین بلیط نوروزی هواپیما و قطار، ایرانگردی و عرضه صنایع‌دستی در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: سالن شماره 38 به استان‌ها اختصاص یافته که در این سالن، هر استان ظرفیت های‌ خود را به نمایش خواهد گذاشت و از این به بعد، نمایشگاه‌ها بر اساس محصولات گردشگری و به صورت تخصصی در استان‌ها برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در تاریخ 3 الی 6 بهمن ماه، از 9 صبح تا 18 عصر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود و همچنین از ساعت 18 تا 21، برنامه‌های هنری و فرهنگی در محل آمفی‌ تئا‌تر این نمایشگاه برگزار خواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi