https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حضور یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

تاریخ ثبت : 03 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حضور یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
حضور یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد از حضور یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.

فاطمه دانش یزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، به حضور متفاوت یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که از تاریخ سوم لغایت ششم بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، اشاره کرد و افزود: یزد برای حضور در این نمایشگاه، در شاخه های گوناگونی نظیر: گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک، طبیعت گردی و بوم گردی، گردشگری کودک و گردشگری غذا شرکت خواهد کرد.

دانش یزدی با اشاره به معرفی ظرفیت های ویژه استان، رویدادهای خاص و جشنواره ها و همچنین سوغات یزد در این نمایشگاه، تصریح کرد: توزیع راهنمای گردشگری و اقلام تبلیغاتی، برگزاری مسابقه یزد شناسی و... از جمله برنامه های معرفی برای شهر تاریخی یزد است که در نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه بین المللی با 11 محور اصلی، در جهت معرفی محصولات و ظرفیت های کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. ساعات کاری نمایشگاه از 9 صبح الی 18 می باشد و همچنین از ساعت 18 تا 21 نیز برنامه های مختلفی در سالن آمفی تئاتر این نمایشگاه برگزار خواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi