https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

ورود سامانه رزرواسیون Booking به بازار ایران

تاریخ ثبت : 06 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  ورود سامانه رزرواسیون Booking به بازار ایران
ورود سامانه رزرواسیون Booking به بازار ایران ورود سامانه رزرواسیون Booking به بازار ایران

سامانه رزرواسیون Booking که از معروف‌ ترین‌های سامانه های رزرواسیون جهان است، مرزهای تحریم را شکسته و به تازگی واحد پول ایران (ریال) را به سامانه خرید خود افزوده و چالش همیشگی دسترسی مالی محدود ایران را برطرف کرده است. این سامانه به 43 زبان دنیا مسلط است و به بیش از یک ‌میلیون و ششصد هزار هتل در 120 هزار مقصد دسترسی دارد و از این رو شبانه روز، یک ‌میلیون و دویست هزار اتاق به این شیوه رزرو می‌شوند.

در حال حاضر تعدادی از هتل‌های ایرانی به این سامانه رزرواسیون پیوسته اند که از این طریق، رزرو اتاق در ایران برای گردشگران خارجی تسهیل می‌شود و همچنین از سوی دیگر ایرانی ها نیز می‌توانند هاستل و هتل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

بابک مجد کمالی، نماینده این شرکت در ایران در این باره بیان کرد: تاکنون وب سایت‌های رزرواسیون با واسطه به بازار ایران وارد می‌شدند و بالتبع دسترسی به امکانات اقامتی برای ایرانیان و خارجی ها با محدودیت همراه بوده است. در این راستا ما با این شرکت وارد رایزنی شده و دیپوزیت کلانی را گذاشته‌ایم تا این دسترسی اتفاق بیفتد و مشکلات حل شود. وی افزود: اکنون با اتصال ایران به این سامانه جهانی، امکان خرید از هتل و هاستل با کارت‌های بانکی ایرانی فراهم گردیده است.

از سامانه رزرواسیون Booking در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در تهران رونمایی شد و رسما فعالیت خود را در کشور ایران آغاز کرد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi