https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کاندیدا شدن وبسایت سفرهای رادینا در جشنواره وب و موبایل

تاریخ ثبت : 07 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  کاندیدا شدن وبسایت سفرهای رادینا در جشنواره وب و موبایل
کاندیدا شدن وبسایت سفرهای رادینا در جشنواره وب و موبایل کاندیدا شدن وبسایت سفرهای رادینا در جشنواره وب و موبایل

جشنواره وب و موبایل، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین های وبسایت و نرم‌افزار موبایل در ایران است که با حضور ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت در زمینه وب و موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود.

این جشنواره دارای دو بخش مهم داوری و نگاه مردمی است که در بخش داوری جشنواره، هر ساله یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل از گروه‌های مختلف با رای داوران به عنوان برگزیده نهایی معرفی می شود و به آن تندیس برترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران، اهدا می‌گردد. همچنین در بخش دیگر تحت عنوان نگاه مردمی، محبوب‌ترین وبسایت و یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می شود.

امسال در جشنواره وب و موبایل در بخش وبسایت، حدود 3000 سایت شرکت کرده اند که 56 سایت در بخش گردشگری و سفر انتخاب شده اند. وبسایت سفرهای رادینا نیز برای اولین بار است که حضور در این جشنواره را تجربه می کند. وبسایت گردشگری سفرهای رادینا در مرحله اول رای گیری، جزو 10 سایت برتر گردشگری و سفر قرار گرفت و در مرحله دوم نیز توسط داورانی متخصص، جزو 5 کاندیدای برتر وبسایت گردشگری و سفر شد.

این جشنواره تا 27 بهمن ادامه خواهد داشت و به برگزیدگان نهایی، تندیس افتخار آفرین برترین های وبسایت و نرم افزار موبایل اهدا خواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi