https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

وبسایت سفرهای رادینا جزو برترین های جشنواره وب و موبایل

تاریخ ثبت : 07 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  وبسایت سفرهای رادینا جزو برترین های جشنواره وب و موبایل
وبسایت سفرهای رادینا جزو برترین های جشنواره وب و موبایل وبسایت سفرهای رادینا جزو برترین های جشنواره وب و موبایل

جشنواره بزرگ وب و موبایل، یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های ایران است که با حضور ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت در زمینه وب و موبایل در بین علاقه‌مندان شناخته شده است.

در بخش داوری جشنواره، هرساله یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل از گروه‌های مختلف با رأی داوران معرفی می‌شود که به آن تندیس برترین وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل ایران، اهدا می‌گردد. همچنین در بخش نگاه مردمی نیز محبوب‌ترین وب‌سایت و یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رأی مردمی انتخاب می‌شود.

در جشنواره وب و موبایل در بخش وب‌سایت، حدود ۳۰۰۰ سایت شرکت داده شده که ۵۶ سایت در بخش گردشگری و سفر انتخاب شده‌اند. وب‌سایت سفرهای رادینا نیز برای اولین بار است که حضور در این جشنواره را تجربه می‌کند. وب‌سایت گردشگری سفرهای رادینا در مرحله اول رأی‌گیری، جزء ۱۰ سایت برتر گردشگری و سفر قرار گرفت و در مرحله دوم نیز توسط داورانی متخصص، جزو ۵ کاندیدای برتر وب‌سایت گردشگری و سفر شد.

این جشنواره تا ۲۷ بهمن ادامه خواهد داشت و به برگزیدگان نهایی، تندیس افتخارآفرین برترین‌های وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل اهدا خواهد شد.

در این راستا برای شرکت در جشنواره وب و موبایل و رأی دادن به وب‌سایت شرکت سفرهای رادینا «www.GoToYazd.com» از دو طریق می‌توانید اقدام نمایید:

  1. با شماره‌گیری کد #21976*33*3*
  2. وارد شدن به لینک: http://iwmf.ir/website/gotoyazd.com

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi