https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راه اندازی موزه سیار «کودکان ما»

تاریخ ثبت : 09 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راه اندازی موزه سیار «کودکان ما»
راه اندازی موزه سیار «کودکان ما» راه اندازی موزه سیار «کودکان ما»

محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری عنوان کرد: مجوز راه‌اندازی موزه خصوصی سیار، تحت عنوان «کودکان ما» در استان البرز صادر گردیده است.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: این موزه با موضوع میراث‌ فرهنگی، تاریخ، ایران ‌شناسی و با محوریت آموزشی، مشارکتی، تعاملی و مخاطب محور برای کودک و نوجوان در استان البرز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. وی افزود: این مجوز یک‌ ساله است که پس از تأیید عملکرد آن در راستای اهداف تعیین شده به صورت سه ‌ساله و سپس پنج‌ ساله تمدید خواهد شد.

به گفته کارگر، محدوده حضور و فعالیت این موزه سیار برای گروه هایی نظیر: مدارس و مراکز آموزشی دارای نیازهای ویژه، بهزیستی و زندان‌ها است که کمترین دسترسی را برای بازدید از موزه‌ها دارند؛ همچنین این ایده شامل اجرای طرح‌هایی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های آموزشی نیز می باشد.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی سازمان میراث‌فرهنگی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه، برپایی کلاس‌های آموزشی، بازدید از موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی استان البرز، نقد و بررسی فیلم و... از دیگر برنامه‌هایی است که توسط موزه سیار اجرایی خواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi