https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

آمریکا ممنوعیت ورود مهاجران را لغو کرد

تاریخ ثبت : 10 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  آمریکا ممنوعیت ورود مهاجران را لغو کرد
آمریکا ممنوعیت ورود مهاجران را لغو کرد آمریکا ممنوعیت ورود مهاجران را لغو کرد

آمریکا اعلام نمود که ممنوعیت ورود مهاجران از ۱۱ کشور که عمدتا مسلمان هستند را لغو کرده است. در این خبر تصریح شده کسانی که به دنبال ورود به آمریکا هستند می بایست از بین تدابیر شدیدتر امنیتی نسبت به قبل عبور کنند؛ در این راستا درخواست‌های مهاجران از ۱۱ کشور که شامل ۱۰ کشور مسلمان به همراه کره شمالی هستند، با ارزیابی‌های بسیار دقیق‌تر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

کریستین نیلسن، وزیر امنیت آمریکا مطرح کرد: بسیار حساس و مهم است که بدانیم چه کسانی وارد خاک و قلمروی آمریکا می‌شوند. این اقدامات امنیتی راه را برای کسانی که می‌خواهند از برنامه ورود مهاجران سوء استفاده نمایند، سخت‌تر خواهد کرد و آنها خواهند فهمید که ما از کشورمان به خوبی محافظت و مراقبت می‌کنیم.

دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری آمریکا، در اکتبر سال گذشته میلادی تایید درخواست ورود مهاجران از ۱۱ کشور را که اکثرا از آفریقا و خاورمیانه بودند به حالت تعلیق درآورد. این کشورها شامل: ایران، مصر، عراق، سودان جنوبی، سوریه، یمن، لیبی، مالی، کره شمالی و سومالی می‌شوند و هنوز مشخص نیست که آیا این ها همان‌ کشورهایی هستند که مد نظر وزیر امنیت آمریکا هستند یا خیر.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi