https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راه اندازی گردشگری اقساطی...

تاریخ ثبت : 13 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راه اندازی گردشگری اقساطی...
راه اندازی گردشگری اقساطی... راه اندازی گردشگری اقساطی...

محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری درباره یکنواخت نبودن توزیع سفر در کشور اظهار داشت: هم اکنون فقط از 35 درصد ظرفیت گردشگری کشور بهره برده می‌شود و هیچگونه توزیع یکنواختی برای سفر در کشور نداریم و حتی ظرفیت‌های بسیاری از استان‌ها نیز مغفول مانده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی به تشریح طرح گردشگری به صورت اقساط پرداخت و تصریح کرد: برای حل این مشکل می‌توان مثلا با تعطیل کردن دو چهارشنبه در طول سال، امکان سفر برای کارمندان به سایر استان‌هایی که میزان سفر به آن ها کمتر است را به‌ صورت گردشگری قسطی ایجاد کرد.

وی افزود: ما قصد داریم برای عید، توازن سفر ایجاد کنیم که برای ایجاد این توازن احتیاج به تبلیغات گسترده ای داریم تا مردم بتوانند با ظرفیت های گردشگری سایر استان‌ها آشنا شوند. از این رو باید با استفاده از ظرفیت بیلبوردها در مسیر اتوبان‌های بین‌شهری و جاده‌ها، ایران را معرفی کنیم. همچنین اگر در این راستا وزارت راه و شهرسازی مکانی برای نصب بیلبورد در اختیار بخش‌های گردشگری به روش بی.او.تی قرار دهد، می‌توان ظرفیت‌های گردشگری کشور را بهتر به مردم معرفی کرد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi