https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راه اندازی قطار گردشگری در مسیر تهران - اصفهان - یزد

تاریخ ثبت : 19 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راه اندازی قطار گردشگری در مسیر تهران - اصفهان - یزد
راه اندازی قطار گردشگری در مسیر تهران - اصفهان - یزد راه اندازی قطار گردشگری در مسیر تهران - اصفهان - یزد

میرحسن موسوی، معاون مسافری راه آهن، از راه اندازی اولین قطار گردشگری 4 روزه در مسیر تهران- اصفهان- یزد در دهه فجر امسال خبر داد.

وی درباره مسیرهای جدید قطار گردشگری بیان کرد: از سال ۹۳ قطارهای گردشگری خارجی وارد کشور ایران شدند و تا به حال گردشگران فراوانی از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و استرالیا با قطار از ایران دیدن کرده اند. موسوی در ادامه مطرح کرد: تاکنون ۷ قطار از مرزهای رازی و سرخس، 500 گردشگر خارجی را به ایران آورده و آن ها از اماکن تاریخی، مذهبی، اجتماعی و گردشگری ایران در شهرهایی نظیر: شیراز، زنجان، یزد، تهران، اصفهان و مشهد بازدید کرده اند.

معاون مسافری راه آهن خاطر نشان کرد: شرکت راه آهن، راه اندازی قطارهای گردشگری داخلی را در دستور کار قرار داده که هم اینک در مسیرهای مشهد - نیشابور، تهران - سوادکوه، اهواز - تنگه ۵ و چند مسیر موقتی دیگر، این قطارها در حال فعالیت هستند.

وی به راه اندازی قطار گردشگری چند روزه که از دیگر برنامه های توسعه قطارهای گردشگری است، اشاره کرد و افزود: قطار گردشگری تهران-اصفهان-یزد و بازگشت به تهران، از روز ۱۸ بهمن ماه به مدت ۴ روز گردشگران را به مبلغ ۵۹۰ هزار تومان و با ظرفیت ۱۶۰ نفر در هر سفر جابه جا خواهد کرد. همچنین نرخ ذکر شده این تور با امکاناتی همانند: هزینه یک شب اقامت در هتل، وعده های غذایی و ورودی اماکن گردشگری محاسبه شده است.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi