https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حراج تور ایران در عید نوروز

تاریخ ثبت : 29 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حراج تور ایران در عید نوروز
حراج تور ایران در عید نوروز حراج تور ایران در عید نوروز

با توجه به اینکه تورهای ایران، گرانترین نرخ را در میان تور کشورهای منطقه دارد، سازمان میراث فرهنگی، تصمیم گرفته است تا برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری کشور و تغییر این وضعیت، یک هفته تور ارزان قیمت ایران را به گردشگران خارجی هدیه بدهد.
آمارها نشان می دهد، ورود گردشگران خارجی در یک سال گذشته، بویژه در حوزه کشورهای عرب و خاورمیانه روندی رو به افول داشته که در صورت ادامه روند افزایشی نرخ خدمات در ایران، ورود گردشگران اروپایی در سال های 19-۲۰۱۸ با کاهش چشمگیری روبرو خواهد شد. با توجه به این وضعیت، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی با برخی از شرکت های هواپیمایی و هتل ها وارد رایزنی شده تا بتواند تخفیف هایی نوروزی گرفته و تور ایران را با قیمتی استثنایی و بی سابقه اجرا کند.
این پروژه که در از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ اجرا خواهد شد، سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان را مد نظر دارد و برای گردشگران آن ها تورهای یک هفته ای تا هشت روزه را به مقصد تبریز، همدان، تهران و کرج، به قیمت ۳۵۰ تا ۴۴۰ دلار برنامه ریزی کرده است. این تور نوروزی که طراحی و تنظیم آن به عهده سازمان متولی گردشگری ایران است، مزایایی از قبیل بلیط هواپیما به مقصد ایران، ترانسفر و هتل را در بر می گیرد که البته برای گردشگران عراقی، چکاپ پزشکی را هم شامل می شود.

در تکمیل این خبر، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های سایر استان ها، در حال برنامه ریزی برای اجرای این طرح ارزان قیمت در طول سال هستیم که پس از 15 فروردین نیز می توان آن را اجرایی کرد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi