https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سقوط هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج

تاریخ ثبت : 29 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سقوط هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج
سقوط هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج سقوط هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج

هواپیمای ATR72 شرکت آسمان که ساعت ۸ صبح امروز از تهران به سمت یاسوج در حرکت بود، 50 دقیقه پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد، از رادار محو گردید.
سرپرست اورژانس کشور بیان کرد: این هواپیما در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده و نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش می باشند که بنابر گزارش ها نزدیک به 70 نفر سرنشین در پرواز بوده اند.
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده که با توجه به کوهستانی بودن آن جا، امکان اعزام آمبولانس وجود ندارد. از این رو سازمان هلال احمر هم اعلام کرد: پایگاه های امدادی استان اصفهان در حالت آماده باش هستند و نیروهای امدادی 3 پایگاه به محل حادثه در سمیرم اعزام گردیده اند.
همچنین فرماندار بویراحمد در خبری ضمن تایید سقوط هواپیمای مسافربری اظهار کرد: به‌دلیل مه‌آلود بودن هوا، اورژانس هوایی قادر به فرود نشد و هم‌اکنون نیروهای امدادی با خودرو درحال اعزام به محل می باشند.

در این راستا طبق آخرین گزارشات، طباطبایی اظهار کرد: ‌این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 نفر خلبان و کمک خلبان، 2 مهماندار و 2 نفر امنیت پرواز بوده که متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi