https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 در یزد

تاریخ ثبت : 30 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 در یزد
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 در یزد جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 در یزد

در جلسه ای که به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان و اعضای کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر برگزار گردید، با ارائه گزارش درباره مصوبات جلسات گذشته و نیز اقدامات انجام شده در خصوص دستورالعمل ساماندهی و ارتقای خدمات سفر نوروز ‎1397 همراه بود.
فاطمه دانش یزدی، مدیر کل میراث فرهنگی یزد و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، گزارشی از آمار خدمات و امکانات فراهم شده برای مسافران و گردشگران نوروز ارائه نمود و افزود: تعداد 53 پایگاه اورژانس، 18 پایگاه امدادی سازمان هلال احمر، 10 داروخانه شبانه روزی، 25 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای مسافر و 18 پایگاه امداد خودرو در سطح استان برای خدمتگزاری به مسافران و گردشگران نوروز 97 پیش بینی شده است.
همچنین لازم به ذکر است؛ ساماندهی ورودی های شهرستان ها، تجهیز و آماده سازی اقامتگاه های بومگردی و کمپ های کویرنوردی، برگزاری نوروزگاه ها در شهرستان، زیباسازی کالبدی شهر، نورپردازی و روشنایی اماکن تاریخی، نظارت دقیق بر واحدهای اقامتی و... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح گردید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi