https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در یزد

تاریخ ثبت : 03 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در یزد
برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در یزد برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در یزد

سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان یزد تصریح کرد: این نمایشگاه بزرگ از تاریخ 5 لغایت 11 اسفندماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان، آغاز به کار خواهد کرد.
وی بیان کرد: امسال در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، ٣٢٢ غرفه در نظر گرفته شده که ٢٥ ناشر بین المللی، ٢٤٢ ناشر مستقل، ١٥٥ ناشر نماینده و ١٥ ناشر استان یزد به همراه ١٦ کتابفروش در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
در نمایشگاه یزد ، حدود 80 هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و بالغ بر ۱۶ هزار عنوان کتاب از ناشران خارجی عرضه می گردد. همچنین ٢٠ غرفه به بخش رسانه های دیجیتال از قبیل: کتاب های صوتی، نرم افزارها و بازی های رایانه ای اختصاص یافته است.
حوتی نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و عصر میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است، افزود: کتاب های ارائه شده با تخفیفاتی همراه هستند و نیز در زمان برگزاری نمایشگاه، برنامه های متنوع جنبی نظیر: نقد و بررسی، کارگاه های آموزشی، تجلیل از برگزیدگان پژوهش های فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و... اجرا خواهد شد.


 آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد ، شنبه 5 اسفندماه، ساعت 10 با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های یزد برگزار می گردد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi