https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مجهز شدن اماکن تاریخی یزد به وای فای

تاریخ ثبت : 04 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مجهز شدن اماکن تاریخی یزد به وای فای
مجهز شدن اماکن تاریخی یزد به وای فای مجهز شدن اماکن تاریخی یزد به وای فای

فاطمه دانش یزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد عنوان کرد: اماکن تاریخی یزد به وای فای عمومی مجهز خواهند شد.
وی با تاکید بر ضرورت تعامل و ارتباط دو بخش گردشگری و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بدون شک، توسعه خدمات الکترونیک گامی موثر در راستای جذب گردشگران خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی یزد با اشاره به مفید بودن اجرای این طرح در یزد با توجه به ثبت جهانی شدن شهر یزد و نیز قرار گرفتن این استان در مثلث طلایی گردشگری افزود: این پروژه باید در بافت و اماکن تاریخی استان اجرا و گسترش یابد.
مهدی مقوم، مدیرعامل شرکت مخابرات استان، با بیان اینکه پیاده سازی این طرح نیاز به حمایت ویژه مدیران دارد، از مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد خواستار معرفی ناظر فنی برای اجرای این طرح و ارائه لیستی از اماکن پیشنهادی شد.
لازم به ذکر است که طرح ارائه وای فای عمومی در بسیاری از کشورهای پیشرفته به عنوان یک تبلیغات هدفمند و همگام با گردشگری از سوی دولت کشور مقصد انجام می گیرد که از این رو رضایت گردشگران و مردم آن منطقه را در پی دارد و همسو بودن مراکز فناوری اطلاعات با رویکرد هدفمندسازی و گسترش گردشگری می تواند گامی موثر در جهت اعتلای این صنعت مهم باشد.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi