https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

خواهرخواندگی میبد و نایین

تاریخ ثبت : 06 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  خواهرخواندگی میبد و نایین
خواهرخواندگی میبد و نایین خواهرخواندگی میبد و نایین

فرمانداران و اعضای شورای شهر میبد و نایین در نشستی پیرامون خواهرخواندگی این دو شهر در جهت توسعه‌ و رشد بیشتر آن ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حسین فلاح، فرماندار میبد، در راستای توسعه و آبادانی میبد و نایین تصریح کرد: بررسی دیدگاه‌های مختلف برای پیشرفت عمران هر دو شهر حائز اهمیت می باشد و قطعا هرکدام از تجربیات می‌تواند بستر مناسبی برای ادامه روند توسعه در شهر دیگر باشد.
وی بیان کرد: میبد با داشتن پراکندگی جمعیتی، دارای روستاهایی با آداب و رسوم متفاوت است که البته تعامل مسئولان دو شهرستان می‌تواند به رفع مشکلات و موانع این منطقه كمك كند.
فلاح در ادامه به جهانی شدن یزد اشاره کرد و این اتفاق را بسیار مهم دانست و افزود: قرار گرفتن ‌نایین و میبد در مسیر گردشگری شهر یزد می‌تواند به عنوان یک برند برای این دو شهرستان محسوب شود.
محمود اسدزاده، شهردار میبد گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد دبیرخانه ای فرهنگی، در گام اول صاحبان اندیشه و نخبگان دو شهر با هم آشنا شده و سپس از ظرفیت‌های یکدیگر بهره خواهند گرفت. همچنین وی استفاده از تجربیات شهرداری ها و شورای شهر میبد و نایین را از زمینه‌های مهم همکاری و تعامل بین دو شهر عنوان كرد.
شهردار در پایان این نشست نیز وجود عواملی نظیر: نیروی کار آموزش ‌دیده و ماهر، خیرین، بافت شهری و جاذبه‌های گردشگری میبد و نایین را برای برقراری این تعامل بسیار حائز اهمیت دانست و به نقش مؤثر آن ها اشاره نمود.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi