https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

صدور روادید الکترونیکی در آستانه نوروز در 12 فرودگاه کشور

تاریخ ثبت : 08 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  صدور روادید الکترونیکی در آستانه نوروز در 12 فرودگاه کشور
صدور روادید الکترونیکی در آستانه نوروز در 12 فرودگاه کشور صدور روادید الکترونیکی در آستانه نوروز در 12 فرودگاه کشور

حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور ایران از ابلاغ دستورالعمل آمادگی فرودگاه ها برای افزایش شمار فرودگاه های صادر کننده روادید الکترونیکی در جهت تسهیل مسافرت های نوروزی خبر داد.
در راستای تسهیل امور گردشگران خارجی برای ورود به کشور و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شهرها، امکان صدور روادید الکترونیکی در 12 فرودگاه کشور شامل: فرودگاه های بندرعباس، امام خمینی، اصفهان، تبریز، کرمان، اهواز، شیراز، مشهد، بوشهر، ارومیه، قشم و کیش فراهم شد.
اسفندیاری تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل آمادگی فرودگاه ها برای نوروز، فرودگاه ها می بایست به محیط مناسبی برای سفرهای نوروزی تبدیل شوند که از این رو برای استقبال از مسافران نوروزی، اقداماتی همانند آمادگی عملیاتی و فنی و نیز بررسی دوره ای دستگاه ها انجام شده است. همچنین وی از زیباسازی محیط ترمینال ها و محوطه ها خبر داد و بیان کرد: امکانات ویژه برای تفریح و بازی کودکان در فرودگاه هایی که مقصد سفرهای نوروزی و گردشگری به شمار می روند، در نظر گرفته شده و طرح های ابتکاری نظیر سفره هفت سین و مراسم آیینی در فرودگاه ها اجرا خواهد شد.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi