https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اجرای طرح دیده‌بانی عمومی در نوروز 97

تاریخ ثبت : 12 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اجرای طرح دیده‌بانی عمومی در نوروز 97
اجرای طرح دیده‌بانی عمومی در نوروز 97 اجرای طرح دیده‌بانی عمومی در نوروز 97

محمد محب ‌خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی بیان کرد: امسال شاهد تغییر نگرش دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی به مردم کشورمان خواهیم بود که از این رو در قالب طرح «دیده‌بان مردمی»، رویکرد جدیدی در ایجاد ارتباط مجموعه‌های خدمات‌رسانی سفر ایجاد خواهد شد.
وی با اعلام این خبر افزود: در این راستا کمپینی تحت عنوان «تقدیر به امضای مردم، نوروز۹۷» از طریق ستاد مرکزی خدمات سفر شروع به فعالیت کرده است که مردم در سفرهای نوروزی، اتفاقات خوب و خدمات مطلوب و مناسب خدمتگزاران در دستگاه‌های سفر را در قالب عکس، فیلم و متن به تصویر کشیده و نظرات خود را درباره تقدیر از آنان ثبت خواهند کرد.
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و شادی در سفرهای نوروزی خاطر نشان کرد: مردم از تصاویر جذاب و مورد پسند خود در هنگام سفر عکس تهیه کرده و در مسابقه بزرگ بهترین‌ها شرکت خواهند کرد؛ همچنین در این راستا داوری انتخاب بهترین خدمات ارائه ‌شده و دستگاه‌های برتر نوروز ۹۷ به مردم سپرده شده است‌.
محب‌ خدایی تصریح کرد: جایزه‌های نفیس و ارزشمندی برای بهترین نفرات و دستگاه‌های خدمات نوروزی و بهترین گزارش‌های مردمی در نظر گرفته شده که در جشنواره بزرگ نوروزی، در سراسر کشور اهدا خواهد شد.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi