https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اعلام شدن تقویم کاری موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی در نوروز 97

تاریخ ثبت : 14 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اعلام شدن تقویم کاری موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی در نوروز 97
اعلام شدن تقویم کاری موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی در نوروز 97 اعلام شدن تقویم کاری موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی در نوروز 97

محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها تصریح کرد: طبق روال هر سال تقویم کاری و بخشنامه ایام نوروزی اماکن فرهنگی ‌تاریخی و موزه‌های تحت پوشش سازمان میراث‌ فرهنگی در کشور از تاریخ 25 اسفندماه تا 14 فروردین 97 ابلاغ گردید.
وی افزود: بر اساس این تقویم، 29 اسفند 96، موزه‌ها و اماکن وابسته تا ساعت 15 فعال می باشند و در صورتی‌که موزه‌ها یا مجموعه‌های فرهنگی، اجراکننده برنامه‌های فرهنگی متناسب با تحویل سال باشند، افزایش ساعت کاری مجموعه‌ها بر اساس صلاحدید مدیران‌کل استان‌ها، مدیران موزه‌ها و کاخ‌موزه‌های تهران بلامانع می باشد.
کارگر با بیان اینکه 1 فروردین 97 تمام موزه‌ها و اماکن وابسته فعال هستند بیان کرد: ساعت کار این مراکز در ایام نوروز از ساعت 9 تا 19 می باشد. همچنین بر اساس صلاحدید مدیران، ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی، کاخ‌ موزه‌ها و موزه‌ها که ظرفیت بازدید بیشتری دارند، قابل افزایش است. همچنین تمامی این مراکز مذکور تحت پوشش سازمان میراث‌فرهنگی در روز 13 فروردین دایر می باشند.
وی با بیان اینکه این اماکن موظف به رعایت یک سری دستورالعمل ها هستند، به نرخ ثابت قیمت بلیط این مجموعه های تحت پوشش در نوروز اشاره کرد و افزود: همه اماکن فرهنگی ‌تاریخی و موزه‌ها موظفند تابلو قیمت بلیط را در معرض دید بازدیدکنند‌گان و در محلی مناسب نصب نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi