https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اسکان مسافرین در هتل‌های نزدیک فرودگاه در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت

تاریخ ثبت : 24 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اسکان مسافرین در هتل‌های نزدیک فرودگاه در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت
اسکان مسافرین در هتل‌های نزدیک فرودگاه در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت اسکان مسافرین در هتل‌های نزدیک فرودگاه در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت

مسئولان فرودگاه امام خمینی با بیان این که در نوروز خدمات داخل فرودگاه هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت، بیان کردند: اگر تأخیر پرواز، کمتر از 4 ساعت باشد باید از طرف شرکت‌های هواپیمایی اطلاع‌رسانی شده و پذیرایی گردد و همچنین اگر از 4 ساعت بیشتر شود، می بایست در هتل‌های نزدیک فرودگاه تا زمان انجام پرواز به مسافرین اسکان داده شود.
در این راستا عنوان گردید که در این مدت، بخشنامه سازمان هواپیمایی درباره حقوق مسافرین در معرض دید عموم قرار گرفته و نیز افراد می‌توانند با مراجعه به سایت از این حقوق آگاه شوند. همچنین با بیان این که برای نظارت بر هر بخش، ناظرانی به همراه تیم‌های نظارت مشخص شده اند و با توجه به اینکه در این ایام هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد بود، اعلام شد که تیم مخصوص نظارت بر قیمت‌ در فرودگاه حضور دارد و با متخلفان برخورد خواهد کرد.
مسافرین می توانند شکایات و نظرات خود را از طریق سایت اطلاع‌رسانی شهر فرودگاهی و یا پیامک فرودگاه به شماره 100096330 اعلام کنند.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi