https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح سفره سرای سنتی باغستان و بومگردی لب خندق میبد

تاریخ ثبت : 03 فروردین 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح سفره سرای سنتی باغستان و بومگردی لب خندق میبد
افتتاح سفره سرای سنتی باغستان و بومگردی لب خندق میبد افتتاح سفره سرای سنتی باغستان و بومگردی لب خندق میبد

در دومین روز فروردین ماه 97 که به نام شهرستان های میبد و اردکان نامگذاری شده، اقامتگاه بوم گردی لب خندق و سفره سرای سنتی باغسون ( باغستان ) با حضور جمعی از مسئولین میراث فرهنگی یزد در شهرستان میبد افتتاح شد.

گفتنی است که این سفره سرای سنتی در مجاورت آسیاب آبی یخدان قرار گرفته و با مشارکت میراث فرهنگی میبد و موسسه خیریه باب الحوائج این شهرستان، راه اندازی گردیده است.

 وجود یک نانوایی سنتی، سفره سرای سنتی باغستان و پارک در مجاورت این آسیاب آبی یخدان که متعلق به دوره صفویه می باشد، مجموعه گردشگری باغستان را بوجود آورده است.

همچنین اقامتگاه بوم گردی لب خندق با 4 اتاق و یک تالار پذیرایی، توسط بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث شده که لازم به ذکر است: بوم گردی لب خندق با ظرفیت اقامت 12 نفر و پذیرایی از 20 نفر، زمینه اشتغال برای 2 نفر را فراهم کرده است و گردشگران می توانند با اقامت در این محل، با آداب و رسوم، فرهنگ، غذاهای محلی و ظرفیت های تاریخی و گردشگری میبد آشنا شوند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi