https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

نمایشگاه آرتیجیانا ۲۰۱۸ میزبان هنرهای سنتی ایران

تاریخ ثبت : 03 اردیبهشت 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  نمایشگاه آرتیجیانا ۲۰۱۸ میزبان هنرهای سنتی ایران
نمایشگاه آرتیجیانا ۲۰۱۸ میزبان هنرهای سنتی ایران نمایشگاه آرتیجیانا ۲۰۱۸ میزبان هنرهای سنتی ایران

نمایشگاه آرتیجیانا 2018، از اول اردیبهشت 1397 در ایتالیا برپا شده که هشتاد و دومین دوره از نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی فلورانس (آرتیجیانا) می باشد. در این نمایشگاه که به عرضه و نمایش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران نیز پرداخته شده، ۳۲ هنرمند ممتاز عرصه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران به همراه نمایندگان کانون اتومبیلرانی و جهان‌گردی و  به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند.
غرفه کشور ایران با وسعت ۱۲۰ مترمربع در سالن بین‌الملل قرار گرفته و هنرمندانی از استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمانشاه، خراسان رضوی، تهران، قشم، زنجان، گلستان، هرمزگان و خوزستان، با هدف توسعه صادرات صنایع‌دستی ایران، به تولید و عرضه محصولات خود می‌پردازند.
در نمایشگاه فلورانس ، آثار هنری فراوانی نظیر گبه، سوزن‌دوزی، گلیم، زیورآلات سنتی، جاجیم، گوهر‌تراشی، سنگ‌های قیمتی، پارچه‌های دستباف، سفال، نقاشی روی شیشه، سوزن‌زنی، فرش تركمن، شیشه‌گری، لباس سنتی، چرم، خاتم، مینیاتور، نقاشی روی صدف، مینا، قلم‌زنی روی مس، منبت كاری، نقاشی روی چوب، حصیر‌بافی، انگشتر‌سازی، پاپیه ماشه، ملیله‌كاری، مسگری و معرق چوب به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
در آرتیجیانای فلورانس ، ٨٠٠ شركت تولید و فروش صنایع‌دستی و ده‌ها هنرمند از ٥٠ كشور حضور خواهند داشت. همچنین در این نمایشگاه قسمت‌های دیگری برای نمایش خلاقیت‌های هنری، گیاهان دارویی، سوغات محلی، دكوراسیون داخلی و غذاهای سنتی در نظر گرفته شده است.
این قدیمی‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان، تا ۱۱ اردیبهشت ۹۷ برپا خواهد بود و پذیرای علاقه مندان به صنایع دستی و آثار هنری است.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi