https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اجاره خودرو در یزد

تاریخ ثبت : 31 اردیبهشت 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  اجاره خودرو در یزد
اجاره خودرو در یزد اجاره خودرو در یزد

کرایه خودرو در یزد

سفر یکی از بهترین لذت‌هایی است که آدمی می‌تواند در زندگی خود آن را تجربه کند و کمتر کسی دیده می‌شود که در عمرش حداقل یک‌بار به سفر نرفته باشد.

اکثر افراد با وسایل نقلیه عمومی همچون هواپیما، قطار، اتوبوس و ... سفر می‌کنند و همیشه دغدغه این را دارند که در شهر یا کشور مقصد چگونه تردد کنند یا اینکه دوست دارند با خودروی شخصی سفر کنند اما خودروی موردنظر را ندارند یا خود تمایل به رانندگی ندارند.

به همین منظور شرکت گردشگری رادینا یزد برای رفع نگرانی مهمانان عزیزی که قصد سفر و نیاز به کرایه ماشین در یزد دارند، اقدام به تهیه و اجاره انواع ماشین در یزد نموده است و به عنوان یک مرکز اجاره خودرو نیز آماده ارائه خدمات می‌باشد.

 

اجاره خودرو لوکس در یزد (پرادو، لکسوسES350 و...)

در سطح شهر یزد با توجه به مسیرها و میزان توقف راننده، میزان مبلغ اجاره ماشین و بازدید از شهر یزد به‌صورت توافقی می‌باشد ولی برای خارج از شهر، نرخ اجاره آن ۱۴۰۰ تومان به ازاء هر کیلومتر محاسبه می‌شود.

اجاره پرادو در یزد

اجاره راین V5

شرایط اجاره خودرو سواری راین V5 برای داخل شهر، به‌صورت توافقی حساب می‌شود و برای خارج از شهر، به ازاء هر کیلومتر 750 تومان می‌باشد. 

اجاره خودرو ون

اجاره ون در یزد

خودرو ون دارای ظرفیت 10 نفر می‌باشد و نرخ اجاره وَن در یزد، توافقی و خارج از شهر کیلومتری 900 تومان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اجاره ون در یزد مراجعه کنید.

اجاره ون در یزد

مینی بوس ایویکو A50

مینی‌بوس ایویکو A50 با 19 نفر ظرفیت بسیار مناسب برای گردش‌های گروهی است و نرخ اجاره ماشین برای مسافرت برون‌شهری یا مسیرهای درون‌شهری متفاوت می‌باشد ولی در کل مبلغ کرایه روزانه این مینی‌بوس، ۲۵۰ هزار تومان برای سطح شهر حساب می‌شود.

اجاره ون در یزد

اتوبوس VIP

اتوبوس VIP در ۲ مدل 25 صندلی یا 32 صندلی دار می‌باشد و مزیّتی که نسبت به اتوبوس‌های ولوو و اسکانیا دارد این است که صندلی‌های آن نسبت به دیگر اتوبوس‌ها، بزرگ‌تر بوده و تا زاویه حدود 140 درجه یا بیشتر برای استراحت راحت‌تر خوابانده می‌شود. چیدمان صندلی‌های اتوبوس VIP نیز متفاوت است هرچند در دو ردیف چیده شده اما هر ردیف ۳ صندلی دارد؛ ۲ صندلی در سمت راست و 1 صندلی در سمت چپ. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اجاره اتوبوس VIP  در یزد مراجعه کنید.

اجاره اتوبوس vip

اجاره اتوبوس اسکانیا

نرخ اجاره اتوبوس اسکانیا با توجه به مسیرهای درون‌شهری یا برون‌شهری متفاوت بوده و از ۵۰۰ هزار تومان داخل شهر یزد شروع می‌شود. این اتوبوس تا ۴۰ نفر ظرفیت مسافر دارد.

اجاره اتوبوس اسکانیا

پژو ( 206، 405، پارس TU5 )

نرخ اجاره خودرو یزد با توجه به مسیرها و میزان توقف راننده توافقی بوده و برای مسیرهای خارج از شهر ۷۰۰ تومان به ازاء هر کیلومتر است.

اجاره پارس در یزد

اجاره سمند

نرخ اجاره خودرو در یزد با توجه به مسیرها و زمان توقف راننده به‌صورت توافقی بوده و برای خارج از شهر به ازاء هر کیلومتر 750 تومان محاسبه می‌شود. البته قابل‌ذکر است که راننده خودرو سمند مسلط به زبان انگلیسی می‌باشد.

اجاره سمند

مینی بوس هیوندا

مینی‌بوس هیوندا بدون احتساب راننده؛ ۱۶ نفر ظرفیت، سیستم صوتی و کولر دارد و بسیار مناسب برای مسیرهای کوهستانی می‌باشد. این مینی‌بوس به‌دلیل داشتن صندلی‌های ثابت، جهت مسیرهای زیر ۳۰۰ کیلومتر کاربرد دارد. نرخ اجاره مینی‌بوس هیوندا نیز با توجه به مسیرهای درون‌شهری یا برون‌شهری متفاوت بوده اما پایه قیمت روزانه درون‌شهری آن از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره ون در یزد

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجاره خودرو در یزد به صفحه خدمات خودرو یزد مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 03537283090 تماس بگیرید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi