https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

صدور ویزای الکترونیک در اربیل

تاریخ ثبت : 09 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  صدور ویزای الکترونیک در اربیل
صدور ویزای الکترونیک در اربیل صدور ویزای الکترونیک در اربیل

مرتضی عبادی، سرکنسول ایران در اربیل ، با بیان این که ارائه خدمات کنسولگری آسان از جمله اهداف این نمایندگی می باشد، بیان کرد: در این راستا صدور ویزای الکترونیک در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل راه‌اندازی گردیده است.
وی اظهار داشت: متقاضیان روادید ایران می‌توانند بدون حضور در نمایندگی برای تسلیم درخواست خود با اتصال به آدرس الکترونیکی از دفاتر اینترنتی، منازل و یا شرکت‌های گردشگری، مشخصات گذرنامه‌ای خویش را ثبت نموده و به همراه تصویر فرم ثبتی با یک مرحله مراجعه به نمایندگی، روادید خود را دریافت نمایند.
عبادی گفت: مرحله آزمایشی صدور روادید الکترونیک از هفته قبل آغاز شده و نتایج مثبت آن مورد بررسی قرار گرفته است؛ فلذا دریافت درخواست صدور روادید از 8 خردادماه فقط از طریق اینترنت قابل انجام می باشد و همچنین صدور روادید الکترونیک در قیمت ویزا هیچ تأثیری نخواهد داشت.
این مقام مسئول تصریح کرد: در ثبت اینترنتی، مشخصات اولیه به همراه تصویر گذرنامه، مورد نظر بوده و تفاوتی با هم ندارند و نیز مدت و نوع روادید در مرحله مراجعه شخص به نمایندگی تعیین می گردد. از این رو لازم به ذکر است که گروه مجاز نظیر تجار و بازرگانان که از روادید دراز مدت و متعدد استفاده می‌کنند، با پیشنهاد کارشناسان بخش اقتصادی نمایندگی خواهند توانست ویزای درازمدت اخذ نمایند.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi