https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

تدوین تقویم گردشگری روستایی در یزد

تاریخ ثبت : 12 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  تدوین تقویم گردشگری روستایی در یزد
تدوین تقویم گردشگری روستایی در یزد تدوین تقویم گردشگری روستایی در یزد

محمد یارمند، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به اینکه ظرفیت های بالایی در صنعت گردشگری یزد وجود دارد، اظهار داشت: برای اشتغال در روستاها و تقویت بنیه مالی، تقویم گردشگری روستایی با پیش بینی ایجاد هزار فرصت شغلی در این حوزه تهیه و تدوین گردیده است.
وی بیان کرد: صنعت گردشگری یکی از مباحث جدید و رویدادهای مهم در این حوزه است و روستاهای استان یزد از ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار می باشند.
همچنین این مقام مسئول افزود: در همین راستا تقویم گردشگری روستایی با همکاری بخشداری ها و عمدتاً در قالب برگزاری مراسم، نمایشگاه عرضه محصولات و آیین های محلی تدوین گردید.
یارمند یادآور شد: این رویدادها با توجه به نقش آن در اشتغال زایی، توسعه مقاصد روستایی، بهبود کیفیت زندگی مردم، تقویت اقتصاد محلی، پرورش حس غرور و معرفی فرصت های سرمایه گذاری تدوین شده است. وی با بیان این که 300 رویداد در این تقویم گردشگری تعریف شده، تصریح کرد: باید این حوزه به سرمایه آفرینی منجر گردد و پیش بینی می شود در صورت حرکت بر مبنای این تقویم، هزار فرصت شغلی در صنعت گردشگری روستایی استان یزد ایجاد شود که در راستای اجرای برنامه های تقویم گردشگری ، نخستین جشنواره گلابگیری در روستای منشاد مهریز برگزار شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi