https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

نمایشگاه ملی گردشگری در اردبیل

تاریخ ثبت : 18 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  نمایشگاه ملی گردشگری در اردبیل
نمایشگاه ملی گردشگری در اردبیل نمایشگاه ملی گردشگری در اردبیل

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اردبیل از برگزاری نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در تیرماه امسال خبر داد.
وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ 4 الی 8 تیرماه 97 در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل برگزار می گردد و مقدمات لازم در نظر گرفته شده تا از این فرصت به نحوی شایسته در معرفی صنایع دستی و گردشگری استان استفاده شود.
فلاحی با دعوت از  شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تشکل‌های فعال در فضای مجازی و سازمان‌های مردم نهاد برای معرفی توانمندی‌های اردبیل در این نمایشگاه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، 25 غرفه گردشگری و 55 غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه برپا می گردد که در بخش صنایع دستی، از فعالان، هنرمندان و تشکل‌های مردمی فعال در این حوزه حمایت می‌شود که اصلی‌ترین موضوع در این زمینه، بازاریابی و خرید تضمینی برای تولیدات صنایع دستی است.
شایان ذکر است که در این نمایشگاه، تولیدات صنایع دستی هنرمندان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان و مازندران هم به نمایش در خواهد آمد.
همچنین علیرضا دباغ عبداللهی، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل از برپایی ورکشاپ صنایع دستی خبر داد و افزود: رشته‌های معرق، منبت، سوخت روی چوب، سفال و حکاکی روی چرم، برای این ورک شاپ در نظر گرفته شده است.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi