https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان

تاریخ ثبت : 29 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان
برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان

محسن یارمحمدیان، معاون گردشگری اصفهان بیان کرد: دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان، بر اساس تقویم رویدادهای گردشگری این استان از 29 الی 31 خرداد 1397 در اصفهان برگزار می گردد.
یارمحمدیان اظهار داشت: این نمایشگاه در روز 29 خرداد، ساعت 5 عصر با حضور شخصیت های ارشد استان اصفهان افتتاح می شود و از این رو نمایشگاه، روزانه از ساعت 16 تا 22 با 4 سالن، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان جهت بهره مندی گردشگران و علاقه مندان و فعالان صنعت گردشگری دایر خواهد بود.
وی با اشاره به مشارکت 49 شرکت گردشگری و خدمات پذیرایی در این نمایشگاه افزود: از بین شرکت کنندگان، 25 درصد به حوزه هتل و مراکز اقامتی، 3 درصد به دفاتر خدمات هواپیمایی و مسافرتی و 52 درصد به دیگر خدمات گردشگری اختصاص خواهد یافت.
یارمحمدیان ادامه داد: لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات رستوران، هتل و سایر خدمات پذیرائی، با حضور 31 شرکت خدمات رسانی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌گردد.
همچنین این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: از جمله برنامه های علمی و فرهنگی که در این نمایشگاه بدان پرداخته می شود، اجرای گروه های موسیقی مکتب اصفهان، برپایی دو نشست علمی و نیز حضور عشایر استان است که علاقه مندان می توانند از آن ها بهره مند شوند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi