https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

جشنواره رسانه و میراث فرهنگی کردستان

تاریخ ثبت : 31 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  جشنواره رسانه و میراث فرهنگی کردستان
جشنواره رسانه و میراث فرهنگی کردستان جشنواره رسانه و میراث فرهنگی کردستان

سید محسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان اعلام کرد: برای معرفی بیشتر صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری کردستان و همچنین در آستانه ثبت جهانی هورامان، اولین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی کردستان در آذرماه 1397 در سنندج برگزار می گردد.
وی به برگزاری این جشنواره در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی اشاره نمود و اظهار داشت: کلیه اهالی رسانه این استان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف شامل: عکس، گرافیک، خبر، مصاحبه، یادداشت،کاریکاتور، گزارش، تحلیل، تولیدات رادیویی و تلویزیونی به اداره کل میراث فرهنگی استان ارسال نمایند.
علوی افزایش توجه رسانه ای به میراث فرهنگی، ایجاد رقابت مثبت، افزایش خلاقیت و انگیزه رسانه ها، توسعه ظرفیت های رسانه ای و... را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: 8 گرایش برای بخش حرفه ای در نظر گرفته شده که بخش های مقاله، سرمقاله، یادداشت و تحلیل، گرافیک و صفحه آرایی، عکس خبری، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه و کاریکاتور را در بر می گیرد.
وی در پایان اشاره کرد: در بخش ویژه این نمایشگاه، به تولیدات تحلیلی مندرج در رسانه ها با موضوعات حمایت از کالای ایرانی، گردشگری و ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان و در بخش جنبی نیز به گزارشات رادیویی و تلویزیونی، تیزر، پویانمایی، پادکست و موشن گرافیک پرداخته می شود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi