https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

احداث اولین سرای گردشگری سالمندان

تاریخ ثبت : 02 تیر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  احداث اولین سرای گردشگری سالمندان
احداث اولین سرای گردشگری سالمندان احداث اولین سرای گردشگری سالمندان

سرای گردشگری سالمندان ، با اعتباری بالغ بر 40‌ میلیارد ریال و مساحت 3627 مترمربع در شهر داوودآباد اراک در حال ساخت است. این سرای سالمندان شامل: سالن پذیرایی، سالن آمفی‌تئاتر، فضای سبز، آلاچیق، سوئیت، استخر، سالن بیلیارد و آب نما می باشد که با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی، در نیمه اول سال 1398 به بهره برداری خواهد رسید.
سید محمد حسینی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی تصریح کرد: گردشگری یکی از صنایعی است که پتانسیل فراوانی برای ارائه خدمات و کسب منافع از مدخل سالمندان دارد؛ چرا که حجم قابل توجه سالمندان به واسطه انعطاف پذیری زمانی، تغییرات جمعیتی و اثبات این موضوع که این افراد نسبت به دیگر گروه های سنی جامعه احتیاج به سفر و تفریح دیگرگونه دارند، نگرش نوینی را شکل داده که می توان با عنوان گردشگری سالمندان از آن یاد کرد.
وی افزود: توسعه صنعت گردشگری برای سالمندان، نیازمند امکاناتی متناسب با ویژگی های این افراد است که اداره کل با صدور مجوز در این رابطه، در جهت ایجاد نشاط و افزایش امید به زندگی برای این قشر از جامعه گام برداشته و مجموعه ای تحت عنوان سرای گردشگری سالمندان در اراک را در برنامه خود قرار داده است که این اقدام برای نخستین بار در سطح استان مرکزی و به طور قطع کم نظیر در کشور می باشد. همچنین این اداره کل از سرمایه گذارهایی که با ایده نو وارد صنعت گردشگری می‌شوند حمایت می کند و آماده همکاری با آنان می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi