https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و سنگاپور

تاریخ ثبت : 06 تیر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و سنگاپور
برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و سنگاپور برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و سنگاپور

جواد انصاری، سفیر ایران در سنگاپور ضمن بیان اینکه اصفهان یکی از کانون‌های درخشش هویت و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد، عنوان کرد: گردشگری یکی از مؤثرترین صنایع دنیاست که می تواند به رونق اقتصادی کشور کمک قابل توجهی کند؛ از این روست که همه برای تحقق این امر می بایست به صنعت گردشگری به عنوان یک سرمایه ملی نگاه کنند.
انصاری همچنین به نقش اصفهان در توسعه فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به زیبایی های بی نظیر اصفهان و نیز آثار ارزشمند تاریخی و صنایع دستی غنی این شهر در صدد آن برآمدیم تا صنعت گردشگری را میان اصفهان و سنگاپور رونق دهیم.
همچنین فریدون الله یاری، مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان نیز اظهار داشت: از آنجا که گردشگری و به ویژه گردشگری خارجی در اصفهان رشد قابل قبولی داشته، به این توافق رسیده ایم که با توجه به تحریم های جدید و همچنین اشباع برخی بازارهای گردشگری اصفهان، بازاریابی در بازارهای هدف گردشگری را در دستور کار قرار دهیم که به دنبال این تصمیم، کشورهای آسیایی اولویت جدی ما می باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در جهت شناسایی فرصت‌ها و بازارهای جدید صنعت گردشگری، برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و سنگاپور انجام خواهد گرفت.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi