https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اسکار گردشگری

تاریخ ثبت : 16 تیر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اسکار گردشگری
اسکار گردشگری اسکار گردشگری

مراسم اسکار گردشگری ۲۰۱۸ در ماه مارس، جهت معرفی بهترین مکان برای غذا، اقامت و لذت بردن از تاریخ و فرهنگ، در صربستان برگزار شد.
کریگ ایوان، مدیر اجرایی جوایز گردشگری جزایر و مناطق کوهستانی HITA هدف از برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای آشنایی با فعالیت‌های فوق‌العاده در پذیرایی از بازدیدکنندگان برشمرد و افزود: جوایز گردشگری جزایر و مناطق کوهستانی، موضوعی مهم برای کسب و کارها و افرادی است که در بخش گردشگری مشغول به فعالیت هستند.
در این مراسم از بین کشورهای حاضر در این رقابت نظیر صربستان، ترکیه، تونس، فرانسه، ایتالیا و قبرس؛ کشور یونان به عنوان مقصد گردشگری پیشتاز در مدیترانه و جنوب شرقی اروپا در سال 2018 انتخاب گردید.

لازم به ذکر است این جوایز به سه حوزه بهترین راهنمای گردشگری، گردشگری و مهمان‌نوازی و همچنین بهترین مکان کوهستانی برای گردشگری تعلق می گیرد که طی 17 سال گذشته، این مراسم با هدف معرفی کشورهای منتخب در زمینه گردشگری در مدیترانه و کشورهای جنوب شرقی اروپا برگزار شده است؛ در این راستا کشورها در زمینه هایی همانند: مقصد گردشگری، گردشگری تجاری، گردشگری فرهنگی، بهترین رستوران ها و مراکز ارائه خدمات غذایی، برگزاری تور، گردشگری غذا و شخصیت گردشگری سال مورد سنجش قرار می گیرند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi