https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مسابقه جهانی گردشگری

تاریخ ثبت : 20 تیر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مسابقه جهانی گردشگری
مسابقه جهانی گردشگری مسابقه جهانی گردشگری

سازمان جهانی گردشگری خبر داد: « UNWTO » با همکاری « Globalia » _ گروه گردشگری پیشرو در آمریکای لاتین و اسپانیا _ اولین و بزرگترین مسابقه جهانی گردشگری را برگزار می کنند که این رقابت به منظور معرفی شرکت های جدید برای تحول در حوزه گردشگری می باشد.
از جمله اهداف این طرح، انتخاب مخرب ترین و بهترین شیوه ها در حوزه گردشگری ، اشتغال زایی در بهبود مدیریت گردشگری و افزایش اثربخشی گردشگری پایدار می باشد که در همین راستا، این طرح به ۱۶۴ کشور ابلاغ شده تا بهترین مسیر برای جذب گردشگر را پیدا و معرفی نمایند.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه جهانی، مدل های کسب و کار را در 4 بخش اصلی، شامل: تجربه گردشگری، توسعه جامعه، آینده سفر و اثرات زیست محیطی ارائه دهند.
پروژه های ارائه شده بر مبنای 5 معیار، از قبیل: مدل کسب و کار، منحصر به فرد بودن و کارآیی راه حل، مقیاس پذیری، تأثیر بالقوه و مشخصات تیم می باشد که توسط هیأت داوران ارزیابی و در نهایت اسامی پروژه های راه یافته به مرحله نیمه نهایی، در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که به برندگان این رقابت، امکان حضور در شرکت های پیشرو در حوزه گردشگری نیز داده می شود.
اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه، از ۲۶ ژوئن تا 3 سپتامبر ۲۰۱۸ در وبسایت www.tourismstartups.org در دسترس می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi