https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی‌آن 2018

تاریخ ثبت : 17 مرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی‌آن 2018
ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی‌آن 2018 ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی‌آن 2018

روابط‌ عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، از برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرهنگی شی‌آن (غرب چین) ، با حضور نمایندگان گردشگری ایران از تاریخ 16 لغایت 19 شهریور خبر داد. وی همچنین هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی هرچه تمام تر جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، طبیعی و فرهنگی کشور عزیزمان و ترغیب بازدیدکنندگان برای سفر به ایران برشمرد.
غرفه ایران که به عنوان مهمان ویژه و برای اولین بار در این نمایشگاه دایر می گردد، شامل برنامه هایی همچون اجرای موسیقی زنده اقوام گوناگون ایرانی، سخنرانی پروفسور ایران شناس چینی، نمایشگاه دست نوشته های گردشگران چینی با موضوع سفر به ایران و همچنین کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی و خوشنویسی می باشد.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در نمایشگاه شی آن (Xi'an)  شامل گروه های مختلفی از انجمن‌های گردشگری منطقه‌ای و ملی، ایرلاین ها، پارک های تفریحی و سرگرمی ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، تور اپراتورها، شرکت‌های اجاره ماشین، موسسه های آموزش بین المللی، آژانس‌های مسافرتی، تولیدکنندگان صنایع‌دستی، هدایا، لوازم خانگی، غذا و نوشیدنی، لوازم الکترونیکی، کالاهای مصرفی و ... خواهند بود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi