https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اعطای گواهینامه شهر گردشگر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

تاریخ ثبت : 26 مرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اعطای گواهینامه شهر گردشگر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
اعطای گواهینامه شهر گردشگر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اعطای گواهینامه شهر گردشگر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

محمد محب‌خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، از اعطای گواهینامه « شهر گردشگر » به شهرهای احراز صلاحیت شده در این حیطه، همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری و اقتصاد گردشگری خبر داد.
وی افزود: ایده شهر گردشگر ، در قالب یک طرح قابل‌ اجرا از سال گذشته مطرح شد و پس از مطالعات و بررسی‌های میدانی و محیطی در تمام استان‌ها، ظرفیت‌های اجرای این طرح شناسایی گردید. همچنین محب خدایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر یک از استان‌ ها و شهرهای کشور ظرفیت‌های متعددی در حوزه گردشگری دارند، ولی این امکانات صرفاً برای پاسخگویی به نیازهای بومی می باشد؛ در حالی‌که با تغییر ظرفیت و امکانات هر شهر متناسب با نیاز گردشگران، می‌توان در راستای جذب گردشگر گام برداشت.
این مقام مسئول، شهرهای یزد، همدان، تبریز و اردبیل را نمونه‌ هایی عینی برای الگوی شهر گردشگر دانست و گفت: رویداد همدان 2018، رویداد تبریز 2018، ثبت جهانی بافت تاریخی یزد و نیز حرکت هماهنگ مسئولان و مردم اردبیل برای احیای ظرفیت‌های گردشگری، باعث الگو شدن یزد، تبریز، اردبیل و همدان در زمینه شهر گردشگر شده که از این رو این شهرها می‌توانند الگوی خوبی برای دیگر شهرهای کشور باشند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi