https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق با حضور کردستان

تاریخ ثبت : 01 شهریور 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق با حضور کردستان
مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق با حضور کردستان مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق با حضور کردستان

سید محسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان بیان کرد: تمامی استان های کشور توانسته اند در قالب جشنواره ملی چارسوق در محل برج میلاد، هنر، فرهنگ و جاذبه های گردشگری خود را معرفی نمایند؛ لذا این جشنواره فرصت مناسبی برای استان کردستان می باشد تا با حضور فعالان حوزه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری به معرفی هرچه بیشتر و بهتر جاذبه ها و توانمندی های خود بپردازد.
علوی به برگزاری اولین شب فرهنگی استان کردستان در روز 5 مرداد با حضور مفاخر، هنرمندان و جمعی از فعالان گردشگری و فرهنگی استان و همچنین استقبال پرشور مردم در برج میلاد اشاره کرد و افزود: استان کردستان طبق نظر هیئت اجرایی جشنواره به جمع استان های برگزیده راه یافته و مرحله پایانی این جشنواره نیز با حضور هنرمندان کردستانی در تاریخ اول شهریور آغاز خواهد شد.
وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم آن طور که شایسته است پیام مهربانی و مهمان نوازی مردم کردستان را به سراسر ایران و جهان برسانیم.

همچنین گفتنی است که اختتامیه جشنواره ملی چارسوق در تاریخ 12 شهریورماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد و همچنین از برترین های هر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi