https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اولین حضور ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی چین

تاریخ ثبت : 24 شهریور 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اولین حضور ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی چین
اولین حضور ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی چین اولین حضور ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی چین

16 شهریور 97، نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرهنگی غرب چین ( شی‌آن ) 2018، با حضور نمایندگان گردشگری ایران افتتاح شد و تا 19 شهریور ادامه یافت.
کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان میهمان ویژه و برای اولین بار با مدیریت کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی (به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور) در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.
در غرفه ایران، محصولات صنایع دستی هنرمندان استان‌های زنجان، اصفهان، کرمانشاه و... تولید و موسیقی زنده از اقوام مختلف کشور توسط گروه موسیقی روناک اجرا شد؛ همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی در این غرفه اجرا و نوشیدنی‌ها و غذاهای ایرانی نیز سرو گردید.
لازم به ذکر است که آموزش زبان فارسی و معرفی فرهنگ ایرانی، نمایش كتب ترجمه شده ایران به زبان چینی، نمایشگاه عكس جاذبه‌های ایران در قالب ٥٠ تابلو و عرضه فرش‌ها و تابلو فرش‌های ایرانی از دیگر برنامه‌های غرفه کشور در نمایشگاه شی‌آن 2018 بود.
شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه شامل: ایرلاین‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، پارک‌های تفریحی، انجمن‌های گردشگری ملی و منطقه‌ای، شرکت‌های اجاره ماشین، توراپراتورها، موسسه‌های آموزش‌ بین‌المللی، آژانس‌های مسافرتی، تولیدکنندگان صنایع دستی، هدایا، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، غذا و نوشیدنی، کالاهای مصرفی و... بودند که سبب شد تا غرفه ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی چین با استقبال فراوانی روبرو گردد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi