https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح نخستین سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » در یزد

تاریخ ثبت : 31 شهریور 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح نخستین سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » در یزد
افتتاح نخستین سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » در یزد افتتاح نخستین سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » در یزد

با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر محترم بهداشت، نخستین سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » با زیربنای حدود دو هزار متر در بیمارستان شهید صدوقی یزد افتتاح گردید. 
این کلینیک در بخش های گوناگون همچون: زالو درمانی، فصد خون، ماساژ درمانی، حجامت، رژیم، آب درمانی و خدمات مشاوره ای- درمانی آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد که تمامی پزشکان این مجموعه، متخصص طب سنتی هستند و کلیه خدمات ارائه شده به مراجعین با هزینه دولتی محاسبه می گردد.
هدف از افتتاح سلامت کده تخصصی « طب سنتی ایرانی » ، ممانعت از هرگونه سوءاستفاده از باورهای مردم در زمینه خدمات طب ایرانی و ارائه هرچه بهتر خدمات طب ایرانی ـ سنتی بر طبق اصول علمی می باشد.
همچنین با حضور وزیر محترم بهداشت، بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی میرزا محمد صادقیان فیروزآبادی و بانو با 8500 متر زیربنا و تعداد 116 تخت در مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد به بهره برداری رسید. این بیمارستان شامل بخش های درمانگاه، غربالگری خون و سرطان، بخش مراقبت‌های ویژه و پیوند مغز و استخوان اتاق عمل سرپایی، خون و آنکولوژی اطفال، خون و آنکولوژی بزرگسالان، بخش جراحی خون و آنکولوژی و همچنین مرکز تحقیقات خون و آنکولوژی است که در خدمت بیماران گرامی می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi