https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رونمایی از سایت رادینا سلامت

تاریخ ثبت : 03 مهر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رونمایی از سایت رادینا سلامت
رونمایی از سایت رادینا سلامت رونمایی از سایت رادینا سلامت

شرکت گردشگری سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری در استان یزد، چندی است که فعالیت خود را در زمینه گردشگری سلامت آغاز نموده و از این رو در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، تیم حرفه ای سفرهای رادینا اقدام به راه اندازی وب سایتی در حوزه گردشگری سلامت با نام " رادینا سلامت " نموده است.
گردشگری سلامت و توریسم درمانی یکی از شاخه های مهم و تأثیرگذار در گردشگری می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این راستا؛ وب سایت رادینا سلامت که در 2 مهرماه 97 از آن رونمایی شد، ارائه دهنده خدمات همه جانبه و مورد نیاز بیماران و همراهان بیمار می باشد و با توجه به اینکه یزد قطب پزشکی ایران و مرکز درمانی ناباروری، دیابت و قلب است، علاوه بر بیماران داخل کشور، پذیرای بیماران خارجی نیز می باشد. همچنین از آنجا که بزرگترین دغدغه گردشگران سلامت، عدم آشنایی با کشور مقصد و زبان است، شرکت گردشگری سفرهای رادینا به منظور تسهیل در روند درمان گردشگران و برطرف کردن مشکلات اقامتی، آماده هرگونه خدمت رسانی به گردشگران سلامت می باشد. از جمله خدماتی که رادینا سلامت به متقاضیان ارائه می دهد عبارتند از:

رونمایی از سایت رادینا سلامت

بررسی مدارک بالینی بیمار ( قبل سفر به صورت رایگان از طریق سایت، ایمیل، تلفن، فضای مجازی و… )

رونمایی از سایت رادینا سلامت

همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رادینا سلامت به آدرس  www.raadinahealth.com از دیگر خدمات این مرکز مطلع گردند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi