https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

همکاری پژوهشکده علوم تولید مثل با شرکت سفرهای رادینا

تاریخ ثبت : 23 آبان 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  همکاری پژوهشکده علوم تولید مثل با شرکت سفرهای رادینا
همکاری پژوهشکده علوم تولید مثل با شرکت سفرهای رادینا همکاری پژوهشکده علوم تولید مثل با شرکت سفرهای رادینا

شرکت سفرهای رادینا ، از امضای تفاهم نامه همکاری با  پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در زمینه گردشگری سلامت خبر داد.
طی برپایی جلسه ای، این تفاهم نامه توسط آقای حمید برازنده مدیریت شرکت سفرهای رادینا با آقای دکتر علی محمد عبدلی فهادان مدیریت محترم پژوهشکده علوم تولید مثل یزد ، جهت همکاری در زمینه گردشگری سلامت امضا شد.
وجود پزشکان مجرب و حاذق و نیز استفاده از تکنولوژی های روز دنیا باعث شده این مرکز هر ساله مقصد درمانی بسیاری از زوج های نابارور از سراسر ایران و حتی سایر کشورها نظیر افغانستان، عراق، هند، پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد. پژوهشکده علوم تولید مثل و شرکت سفرهای رادینا جهت ساماندهی و ارائه سایر خدمات رفاهی و اقامتی مورد نیاز این بیماران، اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری نمودند.  
هدف از امضای این تفاهم نامه، برقراری رابطه همکاری متقابل و همچنین استفاده از ظرفیت های این دو مجموعه می باشد که در این راستا تصمیم گرفته شده تا در زمینه ارائه خدمات درمانی به گردشگران سلامت خارجی و داخلی غیر بومی، بهترین ها ارائه گردد.
از آنجایی که بزرگترین دغدغه بیماران داخلی غیر بومی و خارجی مراجعه کننده به پژوهشکده علوم تولید مثل ، مواردی همچون اقامت، تهیه بلیط، اخذ ویزا و عدم آشنایی با زبان کشور مقصد می باشد؛ از این رو شرکت گردشگری سفرهای رادینا بعنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری در استان یزد ، در راستای رفاه حال بیماران پژوهشکده علوم تولید مثل ، متعهد به ارائه پکیج کامل گردشگری سلامت شده که کلیه خدمات مورد نیاز بیماران از قبیل: ویزا، بلیط هواپیما و قطار، ترانسفر، اقامت، همیار بیمار، مترجم و هماهنگی جهت انجام پروسه درمانی را شامل می شود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi