https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین رستوران های یزد (همبرگر و سوخاری)

تاریخ ثبت : 02 شهریور 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  بهترین رستوران های یزد (همبرگر و سوخاری)
بهترین رستوران های یزد (همبرگر و سوخاری) بهترین رستوران های یزد (همبرگر و سوخاری)

بیشتر ایرانی‌ها در سفر به یک شهر به دنبال بهترین و مناسب‌ترین خدمات هستند. یکی از اصلی‌ترین سؤال‌هایی که هر مسافری در هنگام سفر به شهر یزد از اهالی آن می‌پرسد این است که بهترین رستوران‌های یزد کجاست؟ فست‌فودها هم در این چندساله تبدیل به غذای موردعلاقه ما ایرانیان شده‌اند. در مطلب قبلی از بهترین رستوران‌های یزد که پیتزاهای خوشمزه‌ای دارند نام بردیم. در این مطلب بهترین رستوران‌های یزد که همبرگر، ساندویچ و سوخاری سرو می‌کنند و مشتریان عموماً راضی بودند را معرفی کنیم. امیدواریم در سفر به یزد این فست‌فودها و رستوران‌ها برای شما خاطره خوبی بسازند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ذائقه‌ها و سلیقه‌ها مختلف است. از فست‌فودها و رستوران‌هایی در اینجا نام می‌بریم که مردم یزد در نظرسنجی‌های اینستاگرامی آن‌ها را به عنوان بهترین‌ها انتخاب کرده‌اند.

بهترین رستوران های یزد

بهترین همبرگرهای یزد 

در یزد همبرگرها طرفداران پروپاقرص خودشان را دارند. برخی طرفدار همبرگرهای بزرگ و پرملات هستند و برخی دیگر هم‌اندازه‌های کوچک را ترجیح می‌دهند. 27، برند، هایلا برگر و فروتن از بهترین رستوران‌های یزد هستند که همبرگرهای خوشمزه‌ای دارند.

بهترین همبرگرهای یزد

همبرگر 27

فست‌فود 27 که مدتی است در منطقه صفاییه یزد، خیابان منتظر فرج افتتاح‌شده، خیلی سریع نظر یزدی‌ها را به خود جلب کرده است. در اینجا پیتزا هم سرو می‌شود اما همبرگرهای 27 معروف‌ترند! همبرگر گردویی این فست‌فود نیز مشتریان خاص خود را دارد. بیشتر سفارش‌های 27 بیرون بر هستند.

همبرگر 27

همبرگر برند یزد

فست‌فود برند که مدتی است به بلوار دانشگاه، نرسیده به میدان اطلسی نقل‌مکان کرده است و صاحب لقب یکی از همبرگرهای پرطرفدار در میان یزدی‌ها است. اگر عادت به شب‌زنده‌داری دارید، برند تا ساعت‌های بامدادی در خدمت شماست.

فست فود برند

هایلا برگر (همیلا برگر)

هایلا برگر در قسمت مرکزی شهر یزد، در خیابان فرخی واقع‌شده است و طرفداران آن معتقدند همبرگر در یزد فقط هایلا برگر!

 

 همبرگر فروتن

مشتریان فروتن پس از گذشت سی سال همچنان به این فست‌فود و مخصوصاً همبرگرهایش وفادار بوده‌اند و با آمدن فست‌فودهای جدید در سطح یزد، همچنان همبرگر فروتن را به تمام همبرگرهای شهر ترجیح می‌دهند. البته فروتن علاوه‌بر همبرگر پیتزا و سوخاری هم سرو می‌کند.

همبرگر فروتن

بهترین ساندویچ فروشی های یزد

بعد از بحث دل‌چسب همبرگر می‌رسیم به ساندویچ! ساندویچ‌ها در یزد نسبت به پیتزا و همبرگر طرفداران کمتری دارند اما اگر به دنبال ساندویچ سرد، ساندویچ گرم و یا فلافل خوشمزه و سالم در یزد هستید ساندویچ‌فروشی‌های بهار، فریدون، حمید و یاسین پیشنهاد ما به شماست.

ساندویچ بهار 

طرفدارن سالاد فصل و الویه بشتابید! ساندویچی بهار واقع در خیابان کاشانی قبل از پارک هفتم تیر منتظر شماست.

 

ساندویچ حمید

ساندویچ حمید یکی از قدیمی‌ترین ساندویچ‌فروشی‌های یزد است که در بلوار پاک‌نژاد حدفاصل سه‌راه آب‌نما و چهارراه فرهنگیان قرار دارد. ساندویچ حمید در کنار انواع ساندویچ سرد و گرم که به یزدی‌ها ارائه می‌دهد، همبرگرهای دست‌ساز خوشمزه‌ای هم دارد.

ساندویچ فریدون یزد

اگر هوس خوردن ساندویچ پرملات و خوشمزه در یزد کرده‌اید ساندویچ‌های فریدون را امتحان کنید. برای طرفداران ساندویچ‌هایی با سبک اژدر و زاپاتا، فریدون بهترین انتخاب است. این ساندویچ‌فروشی مغازه‌ای کوچک در بلوار دانشگاه است و در پیاده‌رو میز و صندلی‌هایی برای سرو غذای مشتریان قرار داده است. البته اکثر سفارش‌های فریدون بیرون بر هستند. از ما به شما نصیحت، استیک و هات‌داگ فریدون را از دست ندهید! ساندویچ فریدون در منطقه صفاییه، بلوار دانشگاه، رو به روی پارک پهلوان یزدی قرار دارد.

ساندویچ یاسین

ساندویچ یاسین واقع در بلوار شهید صدوقی نرسیده به میدان باهنر می‌تواند انتخاب خوبی در یزد برای طرفداران فلافل و ساندویچ بندری باشد.

 

بهترین سوخاری های یزد

از سوخاری‌های یزد نمی‌توان گذشت! تعداد زیادی از گردشگران به دنبال فست‌فود سالم‌تر و بدون سوسیس و کالباس هستند و طعم دل‌چسب سوخاری را انتخاب می‌کنند. فست‌فودهای زیادی هستند که در سطح شهر یزد سوخاری سرو می‌کنند اما از بهترین‌ها می‌توان کالدو، برشته و فیش ‌اند چیپس نام برد.

 

سوخاری کالدو

کالدو یکی از بهترین رستوران‌های یزد است که سوخاری سرو می‌کند و به علت اول اسم خود از عنوان KFC استفاده می‌کند. سوخاری‌های این فست‌فود طعم دلپذیری دارند و مکان تمیز و زیبایی برای سرو غذا دارد.
کالدو در کنار غذای خود سس سیر را هم سرو می‌کند که علاقه‌مندان خاص خود را دارد. کالدو در منطقه صفاییه یزد، بعد از چهارراه پژوهش در خیابان استاد احمد آرام قرار درند.

مر سوخاری در یزد

سوخاری برشته

برشته یکی از اولین سوخاری‌های حرفه‌ای در شهر یزد که در بلوار باهنر بعد از خیابان آذریزدی واقع‌شده است. برشته در منو خود پیتزا هم ارائه می‌دهد اما با سوخاری‌های خود معروف شده است و منوی متنوعی از سوخاری‌ها را در اختیار مشتریان می‌گذارد.

سوخاری برشته

فیش اند چیپس استرلینگ شعبه یزد 

اگر تمایل به خوردن غذاهای دریایی سوخاری دارید فیش‌اند چیپس واقع در خیابان امام جعفر صادق انتخاب خوبی است. سرعت سرویس‌دهی فیش‌اند چیپس کمی پایین است که به خوردن سوخاری‌های خوشمزه آن می‌ارزد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi