https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

چین ؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری

تاریخ ثبت : 29 آبان 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  چین ؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری
چین ؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری چین ؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری

طبق گزارش ارائه شده توسط شرکت تحقیقاتی Euromonitor International مسقر در لندن ، درحال حاضر محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا کشور فرانسه می باشد که این عنوان در سال 2030 به کشور چین تعلق خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در سراسر دنیا 1.4 میلیارد سفر در سال جاری میلادی انجام شده که با رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است. همچنین این گزارش نشان می دهد که سفرهای بین المللی طی 12 سال آینده به حدود 2.4 میلیارد خواهد رسید و با توجه به عملکرد موفق چین در حوزه گردشگری ، این کشور تا سال 2030 صاحب بزرگترین بازار گردشگری دنیا خواهد شد.
درآمد بیشتر و رشد اقتصادی در کشورهای آسیایی نزدیک به کشور چین و همچنین رویدادهای مهم ورزشی نظیر بازی‌های المپیک زمستانی 2022 ، از جمله عوامل جذب توریست در کشور چین می باشند.
یکی از بنیان های اساسی اقتصاد در کشور چین ، صنعت گردشگری است که برای توسعه استانداردها و زیر ساخت های گردشگری در این کشور، سرمایه‌گذاری‌های متعددی انجام می شود. همچنین لازم به ذکر است که گردشگری ابتکاری و دوستانه، رکن مهم دیگری در توسعه صنعت گردشگری چین است.
گفتنی است در حال حاضر؛ بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، کشورهای فرانسه، ایالات متحده، اسپانیا و چین به ترتیب در رتبه اول تا چهارم گردشگری دنیا قرار دارند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi