https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

میراث‌فرهنگی یزد ؛ دریافت کننده نشان شورای گردشگری اسپانیا

تاریخ ثبت : 09 آذر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  میراث‌فرهنگی یزد ؛ دریافت کننده نشان شورای گردشگری اسپانیا
میراث‌فرهنگی یزد ؛ دریافت کننده نشان شورای گردشگری اسپانیا میراث‌فرهنگی یزد ؛ دریافت کننده نشان شورای گردشگری اسپانیا

در حاشیه سفر تعدادی از خبرنگاران گردشگری اسپانیا به یزد، نشان شورای گردشگری کشور اسپانیا به اداره‌کل میراث فرهنگی استان یزد اهدا گردید.
اعضای این گروه اسپانیایی، نوزدهمین دوره از همایش سالیانه خود را در ایران، با هدف بررسی ظرفیت های گردشگری کشورمان برگزار نمودند.
در این نشست که علاوه بر خبرنگاران اسپانیایی؛ مدیران شهری، فعالان گردشگری یزد، رئیس شورای شهر و شهردار یزد و همچنین سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان نیز حضور داشتند، سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی یزد ، ضمن خوشامدگویی به این گروه خارجی، به معرفی مختصری از یزد، اقلیم کویر و جاذبه های گردشگری استان پرداخت و درباره ثبت جهانی شهر یزد، مطالبی را عنوان نمود.
در ادامه جلسه؛ رئیس گروه اسپانیایی خبرنگاران و تورگردانان، از تلاش های مسئولین استان تشکر کرد و اقامت در یزد و گردش در کوچه های تاریخی این شهر را لذت بخش دانست و افزود: ما سعی خواهیم کرد تا زیبایی های کشور ایران و یزد را به خوبی در کشور خودمان معرفی نماییم.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi