https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا

تاریخ ثبت : 29 آذر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا
مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا

برای اولین بار، مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا با ‌میزبانی و همکاری سازمان جهانی گردشگری و ایالت باسک کشور اسپانیا برگزار می‌ گردد.
طبق گزارشات مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی سازمان میراث ‌فرهنگی، در سال جاری میلادی سازمان جهانی گردشگری بر روی تحولات دیجیتال، استارت‌آپ‌های گردشگری و همچنین ایجاد فناوری‌ و تکنولوژی تمرکز داشته است. بر همین اساس، موضوع شهرهای هوشمند و نیز بحث گردشگری غذا و رابطه آن با فناوری از جمله مباحثی بوده که توجه ویژه ای به آن شده است.
یکی از مهدهای غذا و نوشیدنی در دنیا، بخش گردشگری ایالت باسک می باشد که برای برگزاری اولین مسابقه جهانی استارت‌آپ‌های گردشگری غذا اقدام نموده و از این رو همه افرادی که استارت‌آپی در حیطه گردشگری غذا راه اندازی کرده اند، می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.
هدف از برگزاری این رقابت، شناسایی پروژه‌ها، چالش ها و همچنین سرعت بخشیدن به نوآوری هایی است که قابلیت ایجاد تحول در زمینه گردشگری غذا را دارند.
گردشگری پایدار در ارزش گذاری، نوآوری و خلاقیت، تیم مناسب و متعهد، تأثیر بالقوه و مقیاس پذیری، آمادگی مشارکت و داشتن ویژگی های فناورانه و دیجیتال، از معیارهای مد نظر برای ارزیابی شرکت کنندگان در این مسابقه جهانی است.
علاقه مندان به استارتاپ برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 5 مارس ۲۰۱9 به سایت www.gastronomytourismventures.org مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi