https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رونق گردشگری سلامت در کشور چین

تاریخ ثبت : 01 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رونق گردشگری سلامت در کشور چین
رونق گردشگری سلامت در کشور چین رونق گردشگری سلامت در کشور چین

گردشگری سلامت که امروزه یکی از مهم ترین حوزه های صنعت برجسته گردشگری است، در کشور چین با کمک طب سنتی چینی ( TCM ) در حال توسعه می باشد.
به نقل از چاینا دیلی لی جیانگینگ، یکی از مقام‌های اداره پزشکی طب سنتی کشور چین، از جمله پر رونق ترین حوزه های گردشگری حال حاضر دنیا، گردشگری سلامت است.
با اعلام فدراسیون جهانی انجمن‌های پزشکی کشور چین، برای ترویج سلامت گردشگری TCM ، کمیته ویژه ای در سراسر جهان تشکیل گردیده است. در TCM یا همان گردشگری طب سنتی چین، گردشگران با شیوه ‌های مختلف طب سنتی چینی و همچنین مراقبت‌های بهداشتی نظیر روش‌های بادکش بدن و طب سوزنی آشنا می شوند.
لی جیانگینگ اظهار داشت: از طریق گردشگری سلامت می توان طب سنتی چین را به مردم سراسر دنیا معرفی کرد تا افراد بیشتری از سایر کشورها از این روش مؤثر بهره مند گردند.
لازم به ذکر است: کشور چین که بر اساس آمار، یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران بین المللی به شمار می رود، در حال توسعه گردشگری سلامت با استفاده از طب سنتی چینی می باشد. این کشور همچنین در نظر دارد، تعداد 100 پایگاه طب سنتی چینی TCM را در 10 منطقه طی 3 سال آینده افتتاح نماید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi