https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

فراخوان سومین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی

تاریخ ثبت : 03 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  فراخوان سومین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی
فراخوان سومین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی فراخوان سومین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی خبر داد: با در نظر گرفتن استقبال بی نظیر فعالان صنایع دستی از برگزاری دوره های قبلی جشنواره، فراخوان سومین دوره جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی اعلام گردید.
آثار ارسالی به این جشنواره می بایستی بر مبنای شیوه های تولید صنایع دستی ایجاد شده باشند. همچنین وجوه متفاوت صنایع دستی از لحاظ کیفیت اجرا، طراحی، هویت، کاربرد خلاقانه و اصالت برند، به عنوان مهم‌ترین شاخص انتخاب آثار در نظر گرفته می شود.
متقاضیان باید در نظر داشته باشند که آثار ارسالی علاوه بر دارا بودن شناسنامه (نام اثر، مواد مورد استفاده، معرفی تکنیک، نام سازنده اثر)، نباید در جشنواره‌های قبلی به نمایش گذاشته شده باشند. همچنین هر شرکت کننده مجاز به ارسال 5 اثر از جدیدترین محصولات هنری خود در این مراسم می باشد.
علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تصویر آثار خود را همراه با اطلاعات کامل اثر از قبیل: نام اثر، نام سازنده اثر، تکنیک، شهر، شماره تلفن همراه و ثابت و نشانی دقیق پستی، حداکثر تا تاریخ 25 دی ماه به آدرس ichtotarvij@gmail.com ارسال نمایند. 
لازم به ذکر است که به 6 هنرمند برگزیده جشنواره، جایزه غیر نقدی به همراه نشان سرو زرین و نیز به 6 هنرمند دیگر دیپلم افتخار اهدا می گردد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان میراث فرهنگی، معاونت صنایع دستی، دفتر توسعه و ترویج مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 61063419 تماس حاصل نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi